Nu börjar diet VLCD/HF! Vad händer på 1månad?


Frukost..
Gud vad jag inte längtar till att cykla till Konsum för att köpa frukost som bara ska bestå av protein..
Började egentligen i lördags och hittills mår jag helt normalt och äter mig mätt. testat äta ute med och det har faktiskt gått bra så länge jag äter på buffé.
OCH till er alla som vill säga att träning och äta nyttigt är det bästa: EAT MY SHORTS!
Det är roligt att testa något annorlunda och jag tror faktiskt att det här kommer göra att jag mår bättre!
Sen självklart måste man träna också! Det gör jag och det kommer komma upp bilder från industrivågen där!

Kommentarer
SM

Detta ska bli intressant att följa...Lycka till!

POSTAT 2010-04-26 KLOCKAN 10:35:35
Linnéa

Lycka till Ahmed, även om jag mer tror på att lagom är bäst. nyttig balanserad mat plus träning på det. Men tro det eller ej, följa dina framsteg kommer jag att göra ;)

POSTAT 2010-04-27 KLOCKAN 00:13:58
BLOGG: http://linneawickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback